Avada Accountant Demo
آموزش ارز دیجیتال2022-06-28T13:37:17+04:30

ثبت نام دوره آموزش جامع ارز دیجیتال (کریپتوکارنسی)

دوره آموزش جامع ارز دیجیتال به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد. در این دوره بصورت کاملا جامع به تمامی مباحثی که برای فعالیت در این بازار نیاز دارید خواهیم پرداخت.

هدف ما در دپارتمان ارز دیجیتال آکادمی گروه میم ال، آگاه سازی هرچه بیشتر شما عزیزان با فرصت ها و خطرات این بازار است، تا امروز بتوانید هرچه آگاهانه و هوشمندانه تر در آینده سرمایه گذاری کنید.

دوره آموزش جامع ارز دیجیتال آکادمی آینده را بهتر بشناسید…

همراهان دوره آموزش ارز دیجیتال علاوه بر مطالب ذکرشده، در سرفصل‌های آموزش با خطرات بالقوه سرمایه‌گذاری در این حوزه به‌خوبی آشنا شده و راهکارهای عملیاتی مؤثر به آن‌ها آموخته خواهد شد.

مقایسه صرافی‌های مختلف، آشنا شدن با چندین صرافی برتر ایرانی، فراگیری ساخت انواع کیف پول‌های تحت وب و تحت موبایل، تسلط بر انواع روش‌ها و پروتکل‌های به‌صرفه و امن جابجایی ریال، دلار و ارز دیجیتال بین صرافی‌های مختلف و انتقال آن‌ها به کیف پول و بالعکس، همچنین انواع مختلف فارم‌های استخراج ارز دیجیتال، اتصال به استخرهای ماینینگ، آشنا شدن با انواع دستگاه‌های ماینر و روش‌های متنوع آن را در دوره ارز دیجیتال در حد بی‌نیاز شدن از مراجعه به هر منبع دیگری فرا خواهید گرفت.

تمامی دوره‌ها به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار گردیده و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن رعایت می‌گردد.

سوالات متداول

مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات شما عزیزان را در هنگام ثبت نام دوره گردآوری کرده ایم، تا اطلاعات کامل و جامع‌تری در هنگام ثبت نام داشته باشید.

دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال بصورت جامع است یا پس از آن نیاز به شرکت در دوره‌های پیشرفته‌‌ تر هم هست؟2022-06-27T15:11:08+04:30

دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال به نحوی طراحی و برنامه ریزی شده است که شما با شرکت در این دوره با تمامی روش‌های اصلی کسب درآمد در این بازار همچون یافتن تحلیل و بررسی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری و سبد چینی، معامله‌گری و نوسانگیری از بازار، ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال، شرکت در عرضه اولیه و ایردراپ‌ ارزهای دیجیتال و ده ها موضوع مهم و کاربردی دیگر را آموزش ببینید تا بطور کامل آماده فعالیت و کسب درآمد از بازار شوید.

دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال برای کسانی که هیچ آشنایی به بازار ارزهای دیجیتال ندارند، مناسب است؟2022-06-27T15:11:44+04:30

بله، دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال به نحوی طراحی شده است، تا شما را از سطح مبتدی تبدیل به یک تحلیلگر و معامله‌گر حرفه ای بازار ارزهای دیجیتال کند.

دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال بصورت غیر حضوری و آنلاین هم برگزار می‌شود؟2022-06-27T15:12:37+04:30

بله، برای بهرمندی و استفاده تمامی هموطنان عزیزمان در سراسر کشور، دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال بصورت غیر حضوری با تضمین کیفیت مشابه کلاس‌های حضوری برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که برای ارتباط موثرتر و بیشتر تیم آموزشی با دانشجویان و شبیه سازی فضا و کیفیت کلاس های حضوری، دوره غیر حضوری آکادمی آینده بصورت وبیناری (اسکای روم) برگزار می‌شود.

نحوه و کیفیت پشتیبانی دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال به چه صورت است؟2022-06-27T15:13:29+04:30

ما در آکادمی میم ال با توجه به سابقه و تجربیات آموزشی خود در طی سالیان، کاملا با نیاز مخاطب خود آشناییم، به همین خاطر شرایطی را در نظر گرفتیم تا یک معامله‌گر و کارشناس بازار ارزهای دیجیتال در حین و حتی پس از دوره بصورت نامحدود در کنار شما باشد تا از یادگیری و آمادگی کامل شما اطمینان حاصل کنیم.

همچنین شما بتوانید پس از شروع فعالیت حرفه‌ای خود در بازار یک منتور و راهنما در کنار خود داشته باشید تا سوالات و ابهامات خود را مطرح کرده و مسیر شروع فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال آسوده طی کنید.

پس از اتمام دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال به سودآوری میرسیم؟2022-06-27T15:14:27+04:30

قطعا تمام آنچه که برای فعالیت و کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال نیاز دارید را ما در طی این دوره به بهترین شکل بصورت کاملا عملیاتی به شما آموزش خواهیم داد، اما ممارست و جدیت دانشجو در طی دوره برای یادگیری و انجام مرتب تمرینات کلاسی و بین کلاسی و همچنین مشارکت و همکاری با تیم آموزشی، در روند یادگیری و سودآوری دانشجو موثر خواهد بود.

دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال در طی چه مدت به اتمام می‌رسد؟2022-06-27T15:15:37+04:30

دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال آکادمی آینده  بصورت حضوری یا غیرحضوری، برای نتیجه بخشی بیشتر و ورود سریعتر شما عزیزان به بازار ارزهای دیجیتال، شش هفته زمان خواهد برد که در هر هفته دو جلسه آموزشی برگزار می‌شود.

شرکت در دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال، لزوم به پیش نیاز دارد؟2022-06-27T15:18:24+04:30

خیر، دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال آکادمی آینده به گونه ای طراحی شده تا تمامی افراد اعم از کسانی که هیچگونه دانش قبلی در حوزه ارزهای دیجیتال ندارند و همچنین کسانی که آشنایی و فعالیت قبلی در این بازار داشته اند بتوانند در آن شرکت کرده و مهارت و اطلاعات خود را افزایش دهند.

البته در نظر داشته باشید برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، داشتن دانش و اطلاعات ابتدایی و مقدماتی کار با اینترنت، کامپیوتر و نرم افزارهای موبایلی مفید بوده و به یادگیری آسانتر و موثرتر شما کمک خواهد کرد.

امکان پرداخت شهریه دوره بصورت اقساطی هم هست؟2022-06-27T15:19:12+04:30

بله، جهت بهرمندی تمامی عزیزان از دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال آکادمی میم ال شرایط پرداخت اقساطی شهریه دوره با چک و بدون چک در نظر گرفته شده است

آموزش‌ها بصورت کارگاهی و عملیاتی ارائه می‌شود؟2022-06-27T15:20:23+04:30

آموزش ها به صورت عملیاتی بوده ولی خصوصی می باشد و کارگاهی نیست

بازگشت به بالا