تبلیغات موفق در دنیای دیجیتال
با گروه میم ال خیالتان از دیجیتال مارکتینگ راحت است
گروه میم ال به کسبوکارها کمک میکند بیشتر دیده شوند، بیشتر بفروشند و در نهایت درآمد خود را افزایش دهند. اگر شما هم صاحب یک کسبوکار آنلاین هستید یا قصد دارید کسبوکارتان را در فضای آنلاین هم توسعه دهید، قطعا به تبلیغات در فضای دیجیتال نیاز پیدا میکنید. با سرویسهای گروه میم ال دیگر لازم نیست نگران بازاریابی دیجیتال کسبوکارتان باشید؛ میتوانید تمامی نیازهای مرتبط با کمپینهای دیجیتال مارکتینگ خود را با انواع خدمات گروه میم ال پوشش دهید و اهدافی را که از بازاریابی و فروش انتظار دارید، محقق کنید.

انواع روش تبلیغ در گروه میم ال
ما شما را به اوج می رسانیمانواع روش تبلیغ در گروه میم ال
تبلیغات ویدیویی
به ویدیوهایی که داخل ورزش۳ دیدهاید، فکر کنید. ویدیوهای تبلیغاتی یا تصاویر ثابتی را که همیشه ابتدای ویدیوی اصلی پخش میشود، به خاطر میآورید؟ تبلیغات ویدیویی در واقع همان ویدیوهای ۵ تا۶۰ ثانیهای تبلیغاتی است که قبل از پخش ویدیوی اصلی نمایش داده میشود
محتویات موردنظر اینجا قرار می گیرد
تبلیغات در ایمیل
ایمیل یک ابزار ارتباطی است که از ابتدای ظهور اینترنت مطرح شد و تاکنون توانسته جایگاه خود را در بین ما حفظ نماید. اکثر مردم ایمیل های خود را به طور مداوم چک میکنند. پس کافیست ایمیل شما بتواند توجه آنها را جلب نماید و به محصولات / خدمات شما نیاز داشته باشند. نوین میتواند در ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه شما به بانکهای ایمیل به روز و طبقهبندی شده همراهتان باشد.
تبلیغات در تلگرام
تبلیغات در تلگرام پیش از محدودیت کار با این شبکه اجتماعی یکی از رایجترین روشهای تبلیغات محسوب میشد که البته با مسدود شدن این پیام رسان، کمی افت کرد. اما دوباره کاربران به تلگرام روی آوردهاند. این را میتوان از افزایش اعضای کانالهای تلگرامی متوجه شد. از آنجا که در بازاریابی شما هم نباید میدان را برای رقبایتان خالی بگذارید
تبلیغات بنری
به ماجرایی که اخیرا اتفاق افتاده است، فکر کنید. بیصبرانه برای به دست آوردن اطلاعات دست اول یکی از سایتهای خبری را باز میکنید و مشغول خواندن ماجرای جدید میشوید. در گوشه و کنار صفحه تصویرهای ثابت یا متحرکی از برندهای مختلف توجهتان را جلب میکند. به آن بنرهای ثابت یا متحرک که اغلب ما را با برند، محصول یا پیشنهادی جدید آشنا میکنند، تبلیغات بنری میگوییم.
تبلیغات کلیدواژه
با استفاده از تبلیغات کلیدواژهای تبلیغات خود را در وبسایتهایی نمایش دهید که کلیدواژههای انتخابی شما در متای توضیحات یا عنوان آنها ذکر شده است.
برای مثال اگر کسبوکاری مرتبط با بورس دارید میتوانید کلیدواژههایی مانند بورس، اقتصاد، سهام و مواردی از این دست را انتخاب کنید تا تبلیغات شما در صفحای حاوی این کلیدواژهها (در تگ متا یا عنوان صفحه) نمایش داده شود.
تبلیغات در گوگل
گوگل ادز پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که کسب رتبه ۱ در صفحه نتایج جستوجو را دستیافتنیتر کرده است. این تبلیغات در صفحه اول گوگل و بالاتر از تمام نتایج ارگانیک نمایش داده میشوند؛ گوگل تنها آنها را با علامت «AD» از سایر نتایج جدا میکند. فرست ادز یکی از زیرمجموعههای یکتانت و مجری اجرای تبلیغات گوگل ادز است که به شما کمک میکند تا بتوانید تبلیغ خود را در صفحه اول گوگل به دست مخاطبان هدفتان برسانید.
تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغ هستند که تحت عنوان ppc نیز شناخته میشود. نام این تبلیغات در واقع از روش پرداخت آن گرفته شده است. شما با اجرای تبلیغات کلیکی تنها به ازای تعداد کلیکهایی که روی تبلیغ انجام میشود هزینه پرداخت میکنید. از این جهت این تبلیغها باعث صرفهجویی در هزینههای شما میشود، زیرا تبلیغ شما ممکن است در جایگاههای مختلفی نمایش داده شود و افراد زیادی آن را ببینند. اما شما قرار نیست به ازای نمایش تبلیغ خود هزینه پرداخت کنید، بلکه اگر ۱۰هزار نفر روی تبلیغ شما کلیک کنند، شما هزینهی آن را میپردازید.
تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی از بهترین و در دسترسترین راهها برای ایجاد آگاهی از برند و دریافت لید است. مزیت تبلیغات پیامکی این است که شما با هزینه کنترلشده میتوانید به تعداد زیادی از افراد دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این نرخ بازگشایی پیامکهای تبلیغاتی بسیار بیشتر از سایر روشهای تبلیغاتی است. از بهترین و در دسترسترین راهها برای ایجاد آگاهی از برند و دریافت لید است. مزیت تبلیغات پیامکی این است که شما با هزینه کنترلشده میتوانید به تعداد زیادی از افراد دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این نرخ بازگشایی پیامکهای تبلیغاتی بسیار بیشتر از سایر روشهای تبلیغاتی است.
تبلیغات ریتارگتینگ
باورتان میشود ۹۹٪ کسانی که برای اولین بار وارد یک سایت میشوند از محصولاتش خرید نمیکنند و سایت را ترک میکنند؟ در کنار این موضوع، در نظر بگیرید که هزینهی جذب مخاطب جدید بسیار بیشتر از حفظ و نگهداری مخاطبان قدیمی است. پس چرا کاری نکنیم که مخاطبان رفته، دوباره به سایت ما سر بزنند و از ما خرید کنند؟ تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت همین هدف را دنبال میکند؛ با نشان دادن تبلیغات شما به کاربرانی که حداقل یک بار از وبسایتتان دیدن کردهاند، آنها را به بازگشت به وبسایت و خرید کردن ترغیب میکنند.
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن
حتما برایتان پیش آمده است هنگامی که وارد یک سایت میشوید از شما سوال شود: «آیا میخواهید جدیدترین اخبار برایتان ارسال شود؟» و زیر این سوال گزینهی بله/ خیر یا allow/block را ببینید. در صورتی که گزینهی بله را انتخاب کنید، به وبسایت اجازه میدهید برای شما پیامهایی بفرستد. به این پیامها، پوش نوتیفیکیشن گفته میشود. شما همچنین میتوانید از این پیامها برای تبلیغات کسبوکار خود استفاده کنید. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را میتوان به عنوان نسخهی بهروزشدهی تبلیغات پیامکی در نظر گرفت. با این تفاوت که برای ارسال این تبلیغات نیازی به اطلاعات تماس کاربر ندارید و از طرفی میتوانید در قالب عکس و متنی جذاب، کاربر را مستقیما به وبسایت خود هدایت کنید.
تبلیغات در اینستاگرام
از آنجایی که میلیونها کاربر ایرانی در اینستاگرام اکانت دارند، بهترین فرصت برای تبلیغات کسبوکارتان در این شبکه اجتماعی فراهم است. همین امر بیشترین افزایش فروش محصولات و در پی آن کسب درآمد بالا را برای تجارت شما تضمین میکند. پلتفرم جریان که از زیرمجموعههای گروه میم ال است، رابطی است که به کسبوکارها کمک میکند تا تبلیغات خود را در اینستاگرام منتشر کنند. این سرویس امکان انواع تبلیغات در اینستاگرام اعم از تبلیغات بازدیدی، تعرفهای و اینفلوئنسری را برای شما ایجاد میکند. کافیست به صورت رایگان مشاوره بگیرید و کمپین خود را راهاندازی کنید. کمپینهای تبلیغات در اینستاگرام را میتوانید به صورت محتوای آماده توسط خودتان یا محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسر راهاندازی کنید.
ریتارگتینگ محصول
تصور کنید به وبسایت یک کتاب فروشی آنلاین سر زدهاید و کتاب «مردی که میخندد» از ویکتور هوگو را مشاهده کردهاید. بعد از کمی مطالعه، صفحه را میبندید و مشغول خواندن خبری در سایت انتخاب میشوید. در کمال تعجب میبینید که در جایگاههای تبلیغاتی وبسایت انتخاب، تبلیغ «مردی که میخندد» نمایش داده شده است. این معجزهی ریتارگتینگ محصول است. وقتی کاربری به وبسایت فروشگاهی شما سر میزند و بدون خرید از وبسایتتان خارج میشود، تبلیغ دقیقا همان محصول یا خدمتی را که مشاهده کرده است، تا هر مدت زمانی که تعیین کنید، در وبسایتهای نمایشدهندهی یکتانت میبیند؛ از این رو کاربران دوباره به یاد شما میافتند، اصطلاحا ریتارگت میشوند و با یک کلیک بر روی تبلیغ به سایتتان باز میگردند و محصول را خریداری میکنند.